במערכת ניתן להגדיר איזה סוג סל קניות אתם רוצים שיהיה לכם באתר,
האם הוא יעבוד במצב מוחרב - קרי שדות יעודיות לכל פרמטר או במצב מקוצר - קרי שדות יותר כלליות במטרה להקטין את כמות השדות.

ראשית הגדרה זו נמצאת תחת "הגדרות מוצרים/חנות" בלחיצה על האיקון הבא:


לאחר מכן יש להכינס ל-"הגדרות סל קניות" ראו צילום מסך הבא:




כך נראה מצב מורחב:

היתרונות:
  • כל שדה יעודי בעצם מחייב את הלקוח להקליד את הפרטים וכך לא מפוספס.
  • אין מצבים בהם הזמנה מתקבלת עם חוסר בנתון הכתובת, למשל רחוב / מספר בית / עיר וכו...
  • אינטגרציה מול חברות משלוח, לרוב המערכת יודעת לפתוח קריאות אוטומאטיות במערכות חברות השילוח, ברגע שיש נתונים מלאים זה מאפשר אוטומזציה מלאה וחלקה יותר של התהליך ברמת הניהול.
החסרונות:
  • ישנו כלל המציין כי הרבה שדות, מוביל לקושי / הפחתה בכמות המשתמשים שמשלימים את הטופס.

כך נראה מצב מקוצר:

היתרונות:
  • ישנו כלל המציין כי הרבה יותר הזמנות כי כמות השדות המצומצמת מפשיטה את התהליך.
החסרונות
  • ישנם מקרים בהם ההזמנה מתקבלת עם נתונים חסרים כגון מספר בית או עיר, כי שדה הקלדת הכתובת אחיד, הדבר גורם לתקשורת נוספת מול הלקוח על מנת להשלים נתונים.
  • באינטגרציה מול חברות משלוח, לרוב ישנם מקרים שמנהל האתר יהיה צריך לבצע השלמת נתונים, כי לא הוקלדו.
במערכת ניתן להגדיר איזה סוג סל קניות אתם רוצים שיהיה לכם באתר,
האם הוא יעבוד במצב מוחרב - קרי שדות יעודיות לכל פרמטר או במצב מקוצר - קרי שדות יותר כלליות במטרה להקטין את כמות השדות.

ראשית הגדרה זו נמצאת תחת "הגדרות מוצרים/חנות" בלחיצה על האיקון הבא:


לאחר מכן יש להכינס ל-"הגדרות סל קניות" ראו צילום מסך הבא:




כך נראה מצב מורחב:

היתרונות:
  • כל שדה יעודי בעצם מחייב את הלקוח להקליד את הפרטים וכך לא מפוספס.
  • אין מצבים בהם הזמנה מתקבלת עם חוסר בנתון הכתובת, למשל רחוב / מספר בית / עיר וכו...
  • אינטגרציה מול חברות משלוח, לרוב המערכת יודעת לפתוח קריאות אוטומאטיות במערכות חברות השילוח, ברגע שיש נתונים מלאים זה מאפשר אוטומזציה מלאה וחלקה יותר של התהליך ברמת הניהול.
החסרונות:
  • ישנו כלל המציין כי הרבה שדות, מוביל לקושי / הפחתה בכמות המשתמשים שמשלימים את הטופס.

כך נראה מצב מקוצר:

היתרונות:
  • ישנו כלל המציין כי הרבה יותר הזמנות כי כמות השדות המצומצמת מפשיטה את התהליך.
החסרונות
  • ישנם מקרים בהם ההזמנה מתקבלת עם נתונים חסרים כגון מספר בית או עיר, כי שדה הקלדת הכתובת אחיד, הדבר גורם לתקשורת נוספת מול הלקוח על מנת להשלים נתונים.
  • באינטגרציה מול חברות משלוח, לרוב ישנם מקרים שמנהל האתר יהיה צריך לבצע השלמת נתונים, כי לא הוקלדו.

חיפוש עזרה