באפשרותכם להזין קישור אחד קבוע לטובת עדכון נתונים עבור המוצרים ב-Merchant Center, כך שאין צורך לעדכן או להוסיף כל פעם מחדש קובץ עם המוצרים שאותם אתם רוצים לסנכרן, גם יחסוך ממכם להזין את המוצרים באופן ידני ומתיש.
פשוט תוכלו לבחור האם תרצו לפרסם ולהציג את כל המוצרים שלכם (מומלץ) או רק חלק מהמוצרים בעזרת הזנת קישור ה-feed ספציפי לקטגוריה מסויימת.
שימו לב שלא מדובר במודעות הפרסומת הרגילות של גוגל, אלא מודעה שממש מציגה את המוצר אותו אתם רוצים לפרסם ולשווק, דוגמא למודעה כזו ראו בצילום המסך הבא:
ה-feed מוצרים לטובת הקמפיין נמצא בפינה השמאלית ברשימת המוצרים באתרכם, ראו צילום מסך:
אם אתם נכנסים לרשימת המוצרים ללא פילוח קטגורי, ה-feed יציג את כל המוצרים באתרכם.
באפשרותכם להכניס רק feed עם מוצרים של קטגוריה מסויימת כל עוד אתם נמצאים בפילוח מוצרים מסויים, כלומר יוצגו רק המוצרים המוצגים באותה הקטגוריה.
שימו לב שבחלק מהמקרים, גוגל יחיבו אותכם להקליד "קוד נושא" לטובת המוצרים המוצגים בקטגוריה מסויימת, כדי להקליד את הקוד תחום יש להיכנס לעמוד רשימת המוצרים, וללחוץ על ה-"G" של הקטגוריה הנתונה - ראו צילום מסך הבא:
ואז להקליד בשדה "שיוך קטגוריה google" ראו צילום מסך מצורף: