כל ההזמנות שמבוצעות דרך האתר מתועדות ועוברות דרך מערכת ניהול הזמנות שנמצאת במערכת ניהול האתר.
על מנת לראות את כל ההזממות שבוצעו יש ללחוץ על האייקון "הזמנות"

הסבר על המערכת:
בחלון הראשי תוכלו לראות את כל ההזמנות שהתקבלו, באפשרותכם לראות גם את סטטוס החיוב.
בכל הזמנה שהסטטוס הינו בצבע אדום ההזמנה לא שולמה, למשל במקרה זה מדובר על הזמנה שלא שולמה וממיתנה לחיוב דרך הטלפון.
תוכלו ללחוץ על לחץ הצפייה על מנת לראות פרטים של ההזמנה.
דף הזמנה
הסבר על הסעיפים בהזמנה-
סיכום כללי= מציג את סה"כ הזמנת הלקוח
פרטי הלקוח= מציג את הפרטים של הלקוח
סטטוס הזמנה והערות:=
* סטטוס הזמנתו- מאפשר לכם לעדכן את סטטוס ההזמנה של הלקוח, למשל אם קיבל את המוצר.
* מס' משלוח- מאפשר לכם לעדכן את מספר המשלוח של המוצר בדואר
* נשלח בתאריך= מאפשר לכם לעדכן את תאריך שליחת המוצר
* מס' חשבונית= מאפשר לכם לעדכן את מס' החשבונית שהוצאתם ללקוח, בין אם דרך תוכנה ממוחשבת או חשבונית ידנית.
* הערות ללקוח= מאפשר לכם לעדכן הערות שתרצו לשלוח ללקוח במייל
* הערות פנימיות= מאפשר לכם לעדכן הערות פנימיות שלכם (לא נשלח ללקוח)
* שמור שינויים= מאפשר לשמור את כל הפרטים שעידכנתם.
* שמור ושלח ללקוח= מאפשר לכם לשמור את הפרטים שעידכנתם ולהעביר את כל האיפורמציה ללקוח דרך המייל (חוץ מהערות פנימיות שמעיועד עבורכם בלבד)
*מחק הזמנה= במידה וברצונכם למחוק את ההזמנה.
* הדפסת הזמנה= מאפשר לכם להדפיס את ההזמנה.
* העברה לארכיון= מאפשר לכם להעביר את ההזמנות שטופלו לארכיון.