שלב 1 - יש להיכנס ללשונית "File"/"קובץ".
שלב 2 - יש ללחוץ על כפתור "הוספת חשבון" \ "Add Account"
שלב 3 - בחלק התחתון של החלון יש לסמן את האפשרות השניה: "הגדרה ידנית או סוגי שרת נוספים" ולאחר מכן ללחוץ על "Next" / "הבא".
שלב 4 - יש לסמן את האפשרות השלישית: POP או IMAP ולאחר מכן ללחוץ על "Next" / "הבא".
שלב 5 - תחת הקטגוריה "פרטי משתמש", ב"השם שלך" – לרשום את שם התצוגה.
לדוגמא: Israel Israeli או ישראל ישראלי.
ב"דואר אלקטרוני" – לרשום את כתובת הדואר האלקטרוני.
דוגמא:
[email protected].תחת הקטגוריה" פרטי שרת"/"Server Information",
ב"סוג חשבון" / "Account Type" לבחור ב-POP3.
ב"שרת דואר נכנס (POP3)" /"Incoming Mail Server" – לכתובmail.domain.co.il
לדוגמאב"שרת דואר יוצא (SMTP)" /"Outgoing Mail Server" - לכתובmail.domain.co.il
לדוגמא תחת הקטגוריה "פרטי כניסה" /"Login Information",
ב"שם המשתמש" / "User Name" – לרשום את שם המשתמש.
דוגמא:
[email protected] ב"סיסמה" / Password" - לרשום את הסיסמה לדואר. יש לוודא שמסומן √ ב"זכור סיסמה" / "Remember Password".
לאחר מכן יש ללחוץ בפינה מצד שמאל על כפתור "הגדרות נוספות" / "More Settings" להמשך הגדרות.
שלב 6 - יש לבחור בלשונית "שרת יוצא" / "Outgoing Server"
- יש לסמן √ ב"שרת הדואר היוצא שלי (SMTP) דורש אימות" /
- "My Outgoing Mail Server requires authentication", לסמן את "השתמש באותן הגדרות כמו שרת דואר נכנס" /
- "Use same settings as my incoming mail server" - וללחוץ על "אישור".
- יש ללחוץ על "Next" / "הבא".
ובסיום יש יש ללחוץ "סגור".

החשבון מוגדר, יש יש ללחוץ על "סיום".
כעת אפשר להשתמש בתיבת המייל שלכם.