שלב 1 -  יש להיכנס ללשונית "File"/"קובץ".
 
 
 
 שלב 2 - יש ללחוץ על כפתור  "הוספת חשבון" \ "Add Account"
 
 
 
 
 
שלב 3 -  בחלק התחתון של החלון יש לסמן את האפשרות השניה: "הגדרה ידנית או סוגי שרת נוספים" ולאחר מכן ללחוץ על "Next" / "הבא".
 
 
 
 שלב 4 - יש לסמן את האפשרות השלישית: POP או IMAP ולאחר מכן ללחוץ על "Next" / "הבא".
 
 
 
 שלב 5 - תחת הקטגוריה "פרטי משתמש", ב"השם שלך" – לרשום את שם התצוגה.
               לדוגמא: Israel Israeli או ישראל ישראלי.

               ב"דואר אלקטרוני" – לרשום את כתובת הדואר האלקטרוני.
               דוגמא: [email protected].תחת הקטגוריה" פרטי שרת"/"Server Information",

              ב"סוג חשבון" / "Account Type" לבחור ב-POP3.
              ב"שרת דואר נכנס (POP3)" /"Incoming Mail Server" – לכתובmail.domain.co.il
              לדוגמאב"שרת דואר יוצא (SMTP)" /"Outgoing Mail Server" - לכתובmail.domain.co.il

             לדוגמא תחת הקטגוריה "פרטי כניסה" /"Login Information",
             ב"שם המשתמש" / "User Name" – לרשום את שם המשתמש.
             דוגמא: [email protected]
             ב"סיסמה" / Password" - לרשום את הסיסמה לדואר. יש לוודא שמסומן √ ב"זכור סיסמה" / "Remember Password".
 
 
 
לאחר מכן יש ללחוץ בפינה מצד שמאל  על כפתור  "הגדרות נוספות" / "More Settings" להמשך הגדרות.

שלב 6 -  יש לבחור בלשונית "שרת יוצא" / "Outgoing Server"

  • יש לסמן √ ב"שרת הדואר היוצא שלי (SMTP) דורש אימות" /
  • "My Outgoing Mail Server requires authentication", לסמן את "השתמש באותן הגדרות כמו שרת דואר נכנס" /
  • "Use same settings as my incoming mail server" - וללחוץ על "אישור".
  • יש ללחוץ על "Next" / "הבא".

ובסיום יש יש ללחוץ "סגור".
 

החשבון מוגדר, יש יש ללחוץ על "סיום".
כעת אפשר להשתמש בתיבת המייל שלכם.
 
 שלב 1 -  יש להיכנס ללשונית "File"/"קובץ".
 
 
 
 שלב 2 - יש ללחוץ על כפתור  "הוספת חשבון" \ "Add Account"
 
 
 
 
 
שלב 3 -  בחלק התחתון של החלון יש לסמן את האפשרות השניה: "הגדרה ידנית או סוגי שרת נוספים" ולאחר מכן ללחוץ על "Next" / "הבא".
 
 
 
 שלב 4 - יש לסמן את האפשרות השלישית: POP או IMAP ולאחר מכן ללחוץ על "Next" / "הבא".
 
 
 
 שלב 5 - תחת הקטגוריה "פרטי משתמש", ב"השם שלך" – לרשום את שם התצוגה.
               לדוגמא: Israel Israeli או ישראל ישראלי.

               ב"דואר אלקטרוני" – לרשום את כתובת הדואר האלקטרוני.
               דוגמא: [email protected].תחת הקטגוריה" פרטי שרת"/"Server Information",

              ב"סוג חשבון" / "Account Type" לבחור ב-POP3.
              ב"שרת דואר נכנס (POP3)" /"Incoming Mail Server" – לכתובmail.domain.co.il
              לדוגמאב"שרת דואר יוצא (SMTP)" /"Outgoing Mail Server" - לכתובmail.domain.co.il

             לדוגמא תחת הקטגוריה "פרטי כניסה" /"Login Information",
             ב"שם המשתמש" / "User Name" – לרשום את שם המשתמש.
             דוגמא: [email protected]
             ב"סיסמה" / Password" - לרשום את הסיסמה לדואר. יש לוודא שמסומן √ ב"זכור סיסמה" / "Remember Password".
 
 
 
לאחר מכן יש ללחוץ בפינה מצד שמאל  על כפתור  "הגדרות נוספות" / "More Settings" להמשך הגדרות.

שלב 6 -  יש לבחור בלשונית "שרת יוצא" / "Outgoing Server"

  • יש לסמן √ ב"שרת הדואר היוצא שלי (SMTP) דורש אימות" /
  • "My Outgoing Mail Server requires authentication", לסמן את "השתמש באותן הגדרות כמו שרת דואר נכנס" /
  • "Use same settings as my incoming mail server" - וללחוץ על "אישור".
  • יש ללחוץ על "Next" / "הבא".

ובסיום יש יש ללחוץ "סגור".
 

החשבון מוגדר, יש יש ללחוץ על "סיום".
כעת אפשר להשתמש בתיבת המייל שלכם.
 

חיפוש עזרה