במדריך זה נלמד כיצד הלקוחות שקיים אצלהם שירות "הגדלת דירוגים" עובד:

שלב 1 - תחילה יש להגדיר את המייל שישלח ללקוח לטובת הדירוג. שלב זה מבוצע רק בתחילת העבודה עם המנגנון.
 
היכנס לאייקון "הגדרות מוצרים".
 
 
 

שלב 2 - לאחר כניסה יש לבחור באופציה  "הגדרות זאפ"
יש להגדיר את הסטטוס שלאחריו ישלח המייל ואת מספר הימים לשליחת המייל.
לאחר מכן אפשר לנסח את המייל הרצוי עם הקישור לדירוג של זאפ.
 
 
 
 
שלב 3- שינוי סטטוס כל הזמנה על מנת שישלח המייל.
 יש ללחוץ על האייקון של "הזמנות"   לאחר מכן  ללחוץ על ההזמנה הרצויה ולשנות את ססטוס ההזמנה  לפי מה שהוגדר בשלב הראשון (נשלח ללקוח/ סיום טיפול)
 

 
 
 
 
 
במדריך זה נלמד כיצד הלקוחות שקיים אצלהם שירות "הגדלת דירוגים" עובד:

שלב 1 - תחילה יש להגדיר את המייל שישלח ללקוח לטובת הדירוג. שלב זה מבוצע רק בתחילת העבודה עם המנגנון.
 
היכנס לאייקון "הגדרות מוצרים".
 
 
 

שלב 2 - לאחר כניסה יש לבחור באופציה  "הגדרות זאפ"
יש להגדיר את הסטטוס שלאחריו ישלח המייל ואת מספר הימים לשליחת המייל.
לאחר מכן אפשר לנסח את המייל הרצוי עם הקישור לדירוג של זאפ.
 
 
 
 
שלב 3- שינוי סטטוס כל הזמנה על מנת שישלח המייל.
 יש ללחוץ על האייקון של "הזמנות"   לאחר מכן  ללחוץ על ההזמנה הרצויה ולשנות את ססטוס ההזמנה  לפי מה שהוגדר בשלב הראשון (נשלח ללקוח/ סיום טיפול)
 

 
 
 
 
 

חיפוש עזרה